آ

  • آزادی از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • آغاز آغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • آمادگی برای یادگیری برخط رابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
  • آموزش از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • آموزش آنلاین مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
  • آموزش اخلاقی مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • آموزش دوران تحصیل مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • آموزش سنتی مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
  • آموزش عالی تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • آموزش عالی بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
  • آموزش عالی بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
  • آموزش عالی تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • آموزش عالی بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
  • آموزش عالی ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
  • آموزش عالی تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]

ا

  • اخلاق پژوهش بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
  • اخلاق حرفه ای تدریس تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
  • ارزش برند دانشگاه تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
  • ارزیابی برونی بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
  • ارزیابی عملکرد بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
  • ارزیابی کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
  • استان کردستان ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • استعداد ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
  • استعدادیابی ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
  • اعتباربخشی مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
  • اعتبارسنجی بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
  • اعتبارسنجی بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
  • اعضای هیئت علمی بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
  • الزام‌های اجرایی واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • الگو الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
  • انگیزش شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • ایران واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • ایران آغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

ب

  • بی اخلاقی پژوهشی واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
  • بین المللی سازی آموزش عالی بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
  • بین المللی سازی آموزش عالی ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]

پ

  • پایان‎ نامه ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
  • پداگولوژی واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • پیامدهای یادگیری شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]

ت

  • تبادل دانش بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
  • تحصیلات تکمیلی بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
  • تحقیقات و فناوری ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
  • تحلیل تماتیک ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • تخلف علمی مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • ترویج علم الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
  • تعریف برنامه درسی در آموزش عالی تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • تفکر انتقادی تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • تولید علم بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]

ج

  • جامعه پذیری علمی بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
  • جامعه شناسی بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
  • جامعه شناسی جامعه شناسی بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]

چ

  • چرخش اقتصادی ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
  • چرخه‌های علّت-معلولی بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]

ح

  • حکمرانی خوب بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]

خ

  • خط مشی گذاری طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
  • خودگردانی مالی چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه‌ها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]

د

  • داده بنیاد الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
  • دانشجو تحلیل و برآورد هزینه تمام‌شده تربیت دانشجو با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
  • دانشجویان خارجی ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
  • دانشجویان کارشناسی شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • دانش فرهنگ بومی ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • دانش فرهنگی ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • دانشگاه از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • دانشگاه آغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • دانشگاه‌ تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
  • دانشگاه فرهنگیان ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • دانشگاه‌های دولتی چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه‌ها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
  • دانشگاه‌های دولتی تهران بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
  • دانش معلمان ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
  • دگردیسی های برنامه درسی در آموزش عالی تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]

ر

  • رابطه استاد و شاگرد مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • ربط ارزشی ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
  • رضایت دانشجویان رابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
  • رهایی بخشی تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • رویکرد مطالعه شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]

س

  • ساختار عاملی بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
  • سلامت علمی مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
  • سوء رفتار پژوهشی واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
  • سوء رفتار علمی مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]

ش

  • شاخص های حکمرانی آموزش عالی بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
  • شهرت دانشگاه تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]

ط

  • طبیعت از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]

ع

  • عقل از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • علوم اجتماعی ربط ارزشی میدان علوم ‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
  • عملکرد تحصیلی رابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
  • عمومی سازی الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]

ف

  • فراجامعه شناسی بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
  • فهم برنامه درسی در آموزش عالی تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]

ک

  • کاربرد پذیری رابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
  • کانت از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • کتابخانه های دانشگاهی ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
  • کتابداران ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
  • کلاس درس رهایی‌بخش تأملی بر ویژگی‌های اساسی مؤلفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
  • کنترل رفتاری واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
  • کیفیت آموزش عالی بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
  • کیفیت آموزش عالی بررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]

م

  • متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
  • محیط یادگیری شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • مدرسه از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌ آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
  • مدرک مجازی مطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
  • مدرنیته آغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • مدلسازی ساختاری- تفسیری چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه‌ها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
  • مراقبت آموزشی طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
  • مراقبت پژوهشی طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
  • مراقبت حرفه ای طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
  • مراقبت فرهنگی طراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
  • مرور نظام مند بازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
  • مطالعات برنامه درسی در آموزش عالی تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • مطالعه موردی ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
  • مقاله‌نویسی بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
  • موانع ارزیابی مستمر بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]

ن

  • نسل های معنایی برنامه درسی در آموزش عالی تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
  • نظام آموزش مهارت و فناوری کشور طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
  • نهاد ملی بازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
  • نیازهای روانشناختی شناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
  • نیت وفاداری دانشجو تبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]

و

  • وزارت علوم ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]

ه

  • هزینه تمام شده تحلیل و برآورد هزینه تمام‌شده تربیت دانشجو با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
  • هزینه یابی بر مبنای فعالیت تحلیل و برآورد هزینه تمام‌شده تربیت دانشجو با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
  • هنجارهای پسادانشگاهی بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
  • هنجارهای دانشگاهی بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
  • هنجارهای ذهنی واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
  • هیئت امنا تحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]