آزادیاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
آغازآغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
آمادگی برای یادگیری برخطرابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
آموزشاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
آموزش آنلاینمطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
آموزش اخلاقیمطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
آموزش دوران تحصیلمطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
آموزش سنتیمطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
آموزش عالیتأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
آموزش عالیبازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
آموزش عالیبهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
آموزش عالیتحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
آموزش عالیبازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
آموزش عالیارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
آموزش عالیتحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمیبهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
ا
اخلاق پژوهشبهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
اخلاق حرفه ای تدریستبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
ارزش برند دانشگاهتبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
ارزیابی برونیبازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
ارزیابی عملکردبهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
ارزیابی کیفیت خدماتارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
استان کردستانارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
استعدادارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
استعدادیابیارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
اعتباربخشیمطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
اعتبارسنجیبازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
اعتبارسنجیبررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
اعضای هیئت علمیبررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
الزامهای اجراییواکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
الگوالگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
انگیزششناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
ایرانواکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
ایرانآغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
ب
بی اخلاقی پژوهشیواکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
بین المللی سازی آموزش عالیبررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
بین المللی سازی آموزش عالیارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
پ
پایان نامهربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
پداگولوژیواکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
پیامدهای یادگیریشناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
ت
تبادل دانشبررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
تحصیلات تکمیلیبررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
تحقیقات و فناوریارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
تحلیل تماتیکربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
تحلیل محتواتحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
تخلف علمیمطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
ترویج علمالگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
تعریف برنامه درسی در آموزش عالیتحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
تفکر انتقادیتأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
تولید علمبررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
ج
جامعه پذیری علمیبررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
جامعه شناسیبازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
جامعه شناسی جامعه شناسیبازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
چ
چرخش اقتصادیربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
چرخههای علّت-معلولیبهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
ح
حکمرانی خوببازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
خ
خط مشی گذاریطراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
خودگردانی مالیچارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاهها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
د
داده بنیادالگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
دانشجوتحلیل و برآورد هزینه تمامشده تربیت دانشجو با رویکرد هزینهیابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
دانشجویان خارجیارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
دانشجویان کارشناسیشناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
دانش فرهنگ بومیارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
دانش فرهنگیارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
دانشگاهاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
دانشگاهآغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
دانشگاهتحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
دانشگاه فرهنگیانارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
دانشگاههای دولتیچارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاهها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
دانشگاههای دولتی تهرانبررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی تهران [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 183-210]
دانش معلمانارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 117-154]
دورههای برخط آزاد انبوه (موک)واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر پداگولوژی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
ر
رابطه استاد و شاگردمطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
ربط ارزشیربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
رضایت دانشجویانرابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
رهایی بخشیتأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
رویکرد مطالعهشناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
س
ساختار عاملیبازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
سلامت علمیمطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
سوء رفتار پژوهشیواکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
سوء رفتار علمیمطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوء رفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 23-52]
ش
شاخص های حکمرانی آموزش عالیبازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
شهرت دانشگاهتبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
ط
طبیعتاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
ع
عقلاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
علوم اجتماعیربط ارزشی میدان علوم اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه موردی پایان نامه های دانشجویی دکتری [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 59-87]
عملکرد تحصیلیرابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
عمومی سازیالگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
ف
فراجامعه شناسیبازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
فهم برنامه درسی در آموزش عالیتحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 143-175]
ک
کاربرد پذیریرابطه آمادگی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایت آنان از تجربه یادگیری: موردی از برنامه تحصیلات تکمیلی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 113-141]
کانتاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
کتابخانه های دانشگاهیارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
کتابدارانارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
کلاس درس رهاییبخشتأملی بر ویژگیهای اساسی مؤلفه های کلاس درس رهاییبخش در آموزش عالی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 27-50]
کنترل رفتاریواکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
کیفیت آموزش عالیبازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی: تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 1-24]
کیفیت آموزش عالیبررسی نتایج اعتبارسنجی آموزش عالی با تأکید بر بین المللی سازی آن [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 25-54]
م
متخصصان امور استخدامی در بخش دولتیمطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
محیط یادگیریشناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
مدرسهاز مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام آموزش در اندیشه کانت [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]
مدرک مجازیمطالعه کیفی مقبولیت مدارک تحصیلی مجازی میان متخصصان امور استخدامی در بخش دولتی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 177-204]
مدرنیتهآغاز و انجام دانشگاه در ایران [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
مدلسازی ساختاری- تفسیریچارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاهها؛ روش مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM) [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 117-152]
مراقبت آموزشیطراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
مراقبت پژوهشیطراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
مراقبت حرفه ایطراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
مراقبت فرهنگیطراحی چارچوبی برای مراقبت حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 143-172]
مرور نظام مندبازاندیشی در جامعه شناسی ایران؛ مرور نظام مند مطالعات انجام شده [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 173-205]
مطالعه موردیارزیابی کیفیت خدمات دانشگاه های ایرانی از دیدگاه دانشجویان بین المللی؛ مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 55-82]
مقالهنویسیبهرهگیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرهای جانبی سیاستهای آموزش عالی: نقدی بر مقالهمحور بودن آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 53-85]
موانع ارزیابی مستمربازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
نظام آموزش مهارت و فناوری کشورطراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی خط مشی گذاری در نظام آموزش مهارت و فناوری کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 111-141]
نهاد ملیبازاندیشی درباره ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران: ضرورت تقویت نهادهای ملی و بازنگری چارچوب ارزیابی [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 1-23]
نیازهای روانشناختیشناسایی متغیرهای پیشایندی مؤثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل) [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 155-197]
نیت وفاداری دانشجوتبیین نقش اخلاق حرفه ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 199-227]
و
وزارت علومارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانههای دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینهای [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 25-57]
ه
هزینه تمام شدهتحلیل و برآورد هزینه تمامشده تربیت دانشجو با رویکرد هزینهیابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
هزینه یابی بر مبنای فعالیتتحلیل و برآورد هزینه تمامشده تربیت دانشجو با رویکرد هزینهیابی بر مبنای فعالیت ((ABC [دوره 27، شماره 3، 1400، صفحه 87-112]
هنجارهای پسادانشگاهیبررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
هنجارهای دانشگاهیبررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای دانشگاهی و پسادانشگاهی [دوره 27، شماره 2، 1400، صفحه 89-115]
هنجارهای ذهنیواکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی اخلاقی پژوهشی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 27، شماره 1، 1400، صفحه 89-116]
هیئت امناتحلیل محتوای مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها با تأکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری؛ مورد مطالعه دانشگاه های منتخب سطح 2 [دوره 27، شماره 4، 1400، صفحه 83-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد